1. Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Krasińskiego 6/9
tel. 33 822 80 53, e‑mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl
godziny otwarcia:
- poniedziałek: 8:00 — 16:00;
- wtorek: 8:00 — 16:00;
- środa: 8:00 — 17:00;
- czwartek: 8:00 — 16:00;
- piątek: 8:00 — 16:00;
- sobota: 8:00 — 13:00 — zgodnie z harmonogramem (poniżej);
- niedziela: nieczynne.
UWAGA! W pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca czynny od 8:00 do 18:00.
Punkt prowadzi sprzedaż w trybie ciągłym — przerwy w czasie pracy dotyczą wyłącznie funkcjonowania poszczególnych kas:
- kasa nr 1: 9:30 – 9:50
- kasa nr 2: 9:50 – 10:10
- kasa nr 3: 10:10 – 10:30
- kasa nr 4: 10.30 – 10:50
Lista spraw obsługiwanych w POP:
- zakup i zwrot biletów,
- zakup biletów przez kontrahentów,
- wystawianie faktur,
- udzielanie informacji dot.: uprawnień do ulg i przejazdów bezpłatnych, sprzedaży biletów dla podmiotów współpracujących i prowadzących sprzedaż biletów, sieci dystrybucji biletów, rozkładu jazdy, składania pisemnych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (mandatów),
- składanie wniosków i reklamacji, w szczególności dot. funkcjonowania biletomatów, e‑sklepu i kasowników mobilnych,
- składanie wniosków o BBbilet,
- składanie wniosków o Kartę Pasażera KMBB oraz odbiór kart.

2. Punkt Obsługi Pasażera — Kasa Główna przy ul. Długiej 50 (biurowiec MZK)
Parter, tel. 33 814 35 11 wew. 242, e‑mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl
godziny otwarcia:
- poniedziałek: 8:00 — 14:15;
- wtorek: 8:00 — 14:15;
- środa: 8:00 — 14:15;
- czwartek: 8:00 — 14:15;
- piątek: 8:00 — 14:15;
- sobota: nieczynne;
- niedziela: nieczynne.
Przerwa w godz. od 9:00 do 9:15.
Lista spraw obsługiwanych w POP:
- zakup i zwrot biletów,
- udzielanie informacji dot.: uprawnień do ulg i przejazdów bezpłatnych, sprzedaży biletów dla podmiotów współpracujących i prowadzących sprzedaż biletów, sieci dystrybucji biletów, rozkładu jazdy, składania pisemnych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (mandatów),
- uiszczanie opłat dodatkowych (mandatów),
- składanie wniosków i reklamacji, w szczególności dot. funkcjonowania biletomatów, e‑sklepu i kasowników mobilnych,
- składanie wniosków o BBbilet,
- składanie wniosków o Kartę Pasażera KMBB oraz odbiór kart.

3. Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Piastowskiej (obok przejścia podziemnego)
Punkt zlokalizowany na przystanku autobusowym Piastowska Dworzec, obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych.
godziny otwarcia:
- poniedziałek: 9:00 — 16:00;
- wtorek: 9:00 — 16:00;
- środa: 9:00 — 16:00;
- czwartek: 9:00 — 16:00;
- piątek: 9:00 — 16:00;
- sobota: 8:00 — 13:00 — zgodnie z harmonogramem (poniżej);
- niedziela: nieczynne.
UWAGA! W pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca czynny od 8:00 do 17:00.
Przerwy w godz. od 11:30 do 11:50 oraz 14:00 do 14:15.
Lista spraw obsługiwanych w POP:
- zakup i zwrot biletów,
- udzielanie informacji dot.: uprawnień do ulg i przejazdów bezpłatnych, sprzedaży biletów dla podmiotów współpracujących i prowadzących sprzedaż biletów, sieci dystrybucji biletów, rozkładu jazdy, składania pisemnych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (mandatów),
- składanie wniosków i reklamacji, w szczególności dot. funkcjonowania biletomatów, e‑sklepu i kasowników mobilnych.

Harmonogram otwarcia Punktów Obsługi Pasażera w soboty w 2025 r.
Punkty Obsługi Pasażera przy ul. Krasińskiego oraz ul. Piastowskiej będą czynne w następujące soboty:
- 4 stycznia 2025 r.
- 1 lutego 2025 r.
- 1 marca 2025 r.
- 29 marca 2025 r.
- 31 maja 2025 r.
- 28 czerwca 2025 r.
- 2 sierpnia 2025 r.
- 30 sierpnia 2025 r.
- 27 września 2025 r.
- 29 listopada 2025 r.