Punkty Obsługi Pasażera

1. Punkt Obsłu­gi Pasażera przy ul. Krasińskiego 6/9
tel. 33 822 80 53, e‑mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl
godziny otwar­cia:
- poniedzi­ałek: 8:00 — 16:00;
- wtorek: 8:00 — 16:00;
- śro­da: 8:00 — 17:00;
- czwartek: 8:00 — 16:00;
- piątek: 8:00 — 16:00;
- sob­o­ta: 8:00 — 13:00 — zgod­nie z har­mono­gramem (poniżej);
- niedziela: nieczynne.
UWAGA! W pier­wszy i ostat­ni roboczy dzień miesią­ca czyn­ny od 8:00 do 18:00.

Punkt prowadzi sprzedaż w try­bie ciągłym — prz­er­wy w cza­sie pra­cy doty­czą wyłącznie funkcjonowa­nia poszczegól­nych kas:
- kasa nr 1: 9:30 – 9:50
- kasa nr 2: 9:50 – 10:10
- kasa nr 3: 10:10 – 10:30
- kasa nr 4: 10.30 – 10:50

Lista spraw obsługi­wanych w POP:

  • zakup i zwrot biletów,
  • zakup biletów przez kontrahentów,
  • wys­taw­ian­ie faktur,
  • udzielanie infor­ma­cji dot.: uprawnień do ulg i prze­jazdów bezpłat­nych, sprzedaży biletów dla pod­miotów współpracu­ją­cych i prowadzą­cych sprzedaż biletów, sieci dys­try­bucji biletów, rozkładu jazdy, składa­nia pisem­nych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (man­datów),
  • składanie wniosków i rekla­macji, w szczegól­noś­ci dot. funkcjonowa­nia bile­tomatów, e‑sklepu i kasown­ików mobilnych,
  • składanie wniosków o BBbilet,
  • składanie wniosków o Kartę Pasażera KMBB oraz odbiór kart.
POP Krasińskiego
POP Krasińskiego

2. Punkt Obsłu­gi Pasażera — Kasa Głów­na przy ul. Długiej 50 (biurowiec MZK)
Parter, tel. 33 814 35 11 wew. 242, e‑mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl
godziny otwar­cia:
- poniedzi­ałek: 8:00 — 14:15;
- wtorek: 8:00 — 14:15;
- śro­da: 8:00 — 14:15;
- czwartek: 8:00 — 14:15;
- piątek: 8:00 — 14:15;
- sob­o­ta: nieczynne;
- niedziela: nieczynne.

Prz­er­wa w godz. od 9:00 do 9:15.

Lista spraw obsługi­wanych w POP:

  • zakup i zwrot biletów,
  • udzielanie infor­ma­cji dot.: uprawnień do ulg i prze­jazdów bezpłat­nych, sprzedaży biletów dla pod­miotów współpracu­ją­cych i prowadzą­cych sprzedaż biletów, sieci dys­try­bucji biletów, rozkładu jazdy, składa­nia pisem­nych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (man­datów),
  • uiszczanie opłat dodatkowych (man­datów),
  • składanie wniosków i rekla­macji, w szczegól­noś­ci dot. funkcjonowa­nia bile­tomatów, e‑sklepu i kasown­ików mobilnych,
  • składanie wniosków o BBbilet,
  • składanie wniosków o Kartę Pasażera KMBB oraz odbiór kart.
POP Długa
POP Dłu­ga

3. Punkt Obsłu­gi Pasażera przy ul. Pias­towskiej (obok prze­jś­cia podziem­nego)
Punkt zlokali­zowany na przys­tanku auto­bu­sowym Pias­tows­ka Dworzec, obsługu­je wyłącznie klien­tów indy­wid­u­al­nych.
godziny otwar­cia:
- poniedzi­ałek: 9:00 — 16:00;
- wtorek: 9:00 — 16:00;
- śro­da: 9:00 — 16:00;
- czwartek: 9:00 — 16:00;
- piątek: 9:00 — 16:00;
- sob­o­ta: 8:00 — 13:00 — zgod­nie z har­mono­gramem (poniżej);
- niedziela: nieczynne.
UWAGA! W pier­wszy i ostat­ni roboczy dzień miesią­ca czyn­ny od 8:00 do 17:00.

Prz­er­wy w godz. od 11:30 do 11:50 oraz 14:00 do 14:15.

Lista spraw obsługi­wanych w POP:

  • zakup i zwrot biletów,
  • udzielanie infor­ma­cji dot.: uprawnień do ulg i prze­jazdów bezpłat­nych, sprzedaży biletów dla pod­miotów współpracu­ją­cych i prowadzą­cych sprzedaż biletów, sieci dys­try­bucji biletów, rozkładu jazdy, składa­nia pisem­nych wniosków — odwołań od nałożonych opłat dodatkowych (man­datów),
  • składanie wniosków i rekla­macji, w szczegól­noś­ci dot. funkcjonowa­nia bile­tomatów, e‑sklepu i kasown­ików mobilnych.
POP Piastowska
POP Pias­tows­ka

Har­mono­gram otwar­cia Punk­tów Obsłu­gi Pasażera w sobo­ty w 2025 r.
Punk­ty Obsłu­gi Pasażera przy ul. Krasińskiego oraz ul. Pias­towskiej będą czynne w następu­jące sobo­ty:
- 4 sty­cz­nia 2025 r.
- 1 lutego 2025 r.
- 1 mar­ca 2025 r.
- 29 mar­ca 2025 r.
- 31 maja 2025 r.
- 28 czer­w­ca 2025 r.
- 2 sierp­nia 2025 r.
- 30 sierp­nia 2025 r.
- 27 wrześ­nia 2025 r.
- 29 listopa­da 2025 r.