Historia linii A, 5 i 35. Tramwajem nr 5 do Szczyrku?

Historia linii A, 5 i 35

Wie­lu miesz­kań­ców Mia­sta z łez­ką w oku wspo­mi­na funk­cjo­nu­ją­cą nie­gdyś w mie­ście sieć tram­wa­jo­wą skła­da­ją­cą się w okre­sie świet­no­ści z dwóch linii bie­gną­cych z Dwor­ca PKP do Par­ku Ludo­we­go oraz do Alek­san­dro­wic. Nie­wie­lu
nato­miast zda­je sobie spra­wę, że w pla­nach miej­skich wło­da­rzy była roz­bu­do­wa sie­ci o kolej­ne linie. Linia nr 3 mia­ła zapew­nić połą­cze­nia pod Szyn­dziel­nię, a linia nr 4 do Bia­łej – doce­lo­wo nawet do Stra­con­ki. Ostat­nią pro­jek­to­wa­ną linią – o nume­rze 5 mia­ła być naj­dłuż­sza linia bie­gną­ca aż do Szczyr­ku z pętlą pośred­nią w Miku­szo­wi­cach Ślą­skich. Sieć tram­wa­jo­wa zosta­ła zli­kwi­do­wa­na, a w mie­ście na sta­łe zago­ści­ły auto­bu­sy.

Czy­taj wię­cej »

Historia linii A, 5 i 35
Histo­ria linii A, 5 i 35