Płatność kartą i telefonem w Punktach Obsługi Pasażerów

Szanowni Pasażerowie, infor­mu­je­my że w Punk­tach Obsłu­gi Pasażerów (Kasach Bile­towych MZK) uru­chomiona została możli­wość płat­noś­ci kartą oraz tele­fonem komórkowym. Nowy kanał płat­noś­ci jest wygod­nym rozwiązaniem dla pasażera — nie wyma­ga posi­ada­nia przy sobie gotów­ki niezbęd­nej dotąd do zakupu bile­tu w kasie bile­towej, a pon­ad­to jest rozwiązaniem bez­piecznym — szczegól­nie w cza­sie epi­demii koron­awirusa (SARS-CoV­‑2).

Lokaliza­c­ja Punk­tów Obsłu­gi Pasażerów (Kas Bile­towych MZK) oraz godziny funkcjonowa­nia są dostęp­ne w zakład­ce Bile­ty > Punk­ty Obsłu­gi Pasażera (sprzedaży biletów).

Polecane posty