Prolongaty biletów trzymiesięcznych

Prolongaty biletów trzymiesięcznych

Sza­now­ni Pasa­że­ro­wie, infor­mu­je­my że okres przy­zna­wa­nia pro­lon­gat za nie­wy­ko­rzy­sta­ne bile­ty trzy­mie­sięcz­ne (obo­wią­zu­ją­ce w mie­sią­cach luty — marzec — kwie­cień 2020 r. oraz marzec — kwie­cień — maj 2020 r.) zakoń­czył się 20 maja br. Wszyst­kie zło­żo­ne wnio­ski po tym ter­mi­nie nie są roz­pa­try­wa­ne. Infor­ma­cja o zasa­dach przy­zna­wa­nia pro­lon­gat oraz o pro­ce­du­rze skła­da­nia wnio­sku o pro­lon­ga­tę zosta­ła zamiesz­czo­na w komu­ni­ka­cie.

Przy­po­mi­na­my tak­że pasa­że­rom, któ­rzy zło­ży­li wnio­ski o pro­lon­ga­tę bile­tu trzy­mie­sięcz­ne­go o zgła­sza­nie się do Punk­tu Obsłu­gi Pasa­że­ra (sprze­da­ży bile­tów) przy ul. Sukien­ni­czej celem prze­dłu­że­nia waż­no­ści bile­tu o wska­za­ny przez pasa­że­ra mie­siąc kalen­da­rzo­wy — okres pro­lon­ga­ty bile­tu moż­na wyko­rzy­stać naj­póź­niej do koń­ca 2020 r. Godzi­ny funk­cjo­no­wa­nia POP zosta­ły zamiesz­czo­ne w zakład­ce Bile­ty > Punk­ty Obsłu­gi Pasa­że­ra.

Related posts