Szanowni pasażerowie, informujemy że z dniem 1 kwietnia br. wprowadzona została procedura prolongaty ważności biletów trzymiesięcznych zakupionych w miesiacach:
- luty — marzec — kwiecień 2020 r. polegająca na wydłużeniu ważności biletu o jeden miesiąc kalendarzowy (rekompensata za miesiąc kwiecień);
- marzec — kwiecień — maj 2020 r. polegająca na wydłużeniu ważności biletu o dwa miesiące kalendarzowe (rekompensata za miesiące kwiecień oraz maj).
Z uwagi na zakończenie obowiązywania części okresu ważności biletów trzymiesięcznych (zakończony miesiąc kalendarzowy kwiecień) prolongata za miesiąc kwiecień nie będzie przyznawana.
Wnioski o przedłużenie ważności biletów trzymiesięcznych obowiązujących a miesiącach marzec — kwiecień — maj (prolongata za miesiąc maj) można składać w Miejskim Zakładzie Komunikacyjnym w Bielsku-Białej Sp. z o.o. do 20 maja br. Wnioski złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
Rekompensaty za bilety trzymiesięczne z okresem obowiązywania w miesiącach kwiecień — maj — czerwiec nie przyznaje się.
Procedura prolongaty ważności biletu trzymiesięcznego jest dwuetapowa:
- etap 1 — złożenie w Miejskim Zakładzie Komunikacyjnym w Bielsku-Białej Sp. z o.o. mailowo na adres BOP@mzk.bielsko.pl przez pasażera wniosku o prolongatę, w którym wskazane zostaną numer biletu oraz okres jego obowiązywania oraz skan/zdjęcie biletu;
- etap 2 — po ustaniu epidemii i przywróceniu kursowania linii komunikacyjnych pasażer na podstawie złożonego wniosku będzie uprawniony do prolongaty biletu trzymiesięcznego, którego numer został podany we wniosku, z przedłużonym okresem obowiązywania (potwierdzonym przez pracownika Działu Kas Biletowych w postaci stosowanej adnotacji na bilecie i pieczątki MZK).