Prolongaty biletów trzymiesięcznych

Szanowni pasażerowie, infor­mu­je­my że z dniem 1 kwiet­nia br. wprowad­zona została pro­ce­du­ra pro­lon­gaty ważnoś­ci biletów trzymiesięcznych zaku­pi­onych w miesiacach:

  • luty — marzec — kwiecień 2020 r. pole­ga­ją­ca na wydłuże­niu ważnoś­ci bile­tu o jeden miesiąc kalen­dar­zowy (rekom­pen­sa­ta za miesiąc kwiecień);
  • marzec — kwiecień — maj 2020 r. pole­ga­ją­ca na wydłuże­niu ważnoś­ci bile­tu o dwa miesiące kalen­dar­zowe (rekom­pen­sa­ta za miesiące kwiecień oraz maj).

Z uwa­gi na zakończe­nie obow­iązy­wa­nia częś­ci okre­su ważnoś­ci biletów trzymiesięcznych (zakońc­zony miesiąc kalen­dar­zowy kwiecień) pro­lon­ga­ta za miesiąc kwiecień nie będzie przyznawana.

Wnios­ki o przedłuże­nie ważnoś­ci biletów trzymiesięcznych obow­iązu­ją­cych a miesią­cach marzec — kwiecień — maj (pro­lon­ga­ta za miesiąc maj) moż­na składać w Miejskim Zakładzie Komu­nika­cyjnym w Biel­sku-Białej Sp. z o.o. do 20 maja br. Wnios­ki złożone po upły­wie tego ter­minu nie będą rozpatrywane.

Rekom­pen­saty za bile­ty trzymiesięczne z okre­sem obow­iązy­wa­nia w miesią­cach kwiecień — maj — czer­wiec nie przyz­na­je się.

Pro­ce­du­ra pro­lon­gaty ważnoś­ci bile­tu trzymiesięcznego jest dwuetapowa:

  • etap 1 — złoże­nie w Miejskim Zakładzie Komu­nika­cyjnym w Biel­sku-Białej Sp. z o.o. mailowo na adres BOP@mzk.bielsko.pl przez pasażera wniosku o pro­lon­gatę, w którym wskazane zostaną numer bile­tu oraz okres jego obow­iązy­wa­nia oraz skan/zdjęcie biletu;
  • etap 2 — po usta­niu epi­demii i przy­wróce­niu kur­sowa­nia linii komu­nika­cyjnych pasażer na pod­staw­ie złożonego wniosku będzie uprawniony do pro­lon­gaty bile­tu trzymiesięcznego, którego numer został podany we wniosku, z przedłużonym okre­sem obow­iązy­wa­nia (potwierd­zonym przez pra­cown­i­ka Dzi­ału Kas Bile­towych w postaci stosowanej adno­tacji na bile­cie i piecząt­ki MZK).

Polecane posty